M'agrada el novio de la meva millor amiga...
Hola!
Necessito ajuda urgent!
El que em passa es que m'he enamorat el novio de la meva millor amiga
I lu pitjor es que sempre he de veura els missatges que s'envien dient-se t'estimo i coses aixi, aixo no m'habia passat mai i per sort el seu novio no va mateix institut que jo i ella! Perque sino... Hauria d'aguantar moltes coses.
La meva millor amiga es molt timida i sincerament no crec que fagim res de novios! Pero lu que em fa molt de mal es que els dos son amics meus i cadascu d'ells em diu que s'estimen molt!
Que he de fer? Em d'esamoru d'ell o li dic a la meva millor amiga el que sentu per ell?
Necessito ajuda adolescents siusplau!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ostres! és una situació força delicada. Sembla que la seva relació de parella va bé, així que has de decidir quin paper vols tenir-hi. Potser els has de demanar que no t'expliquin tantes coses i així et serà més fàcil oblidar-te d'ell i no patir tant, no creus?
És molt dolorós veure com la persona que t'agrada no et correspon i la millor manera d'obliar-la és posant distància.
Ara bé, nosaltres no et podem dir què has de fer, si sents que li vols explicar a la teva amiga, endavant! però hauràs d'acceptar la seva reacció, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat