Està interessat amb mi o sap que m’agrada?
Hola,
Sóc una noia i tinc 14 anys, acudeixo al consultori perquè tinc una situació que m’heu de ajudar a resoldre. El noi que m’agrada (15 anys) té novia, el problema es que no em para de fer miradetes, desitjaria algú més però no parlem, ni m’obra... Això em passa cada dia, quan el veig al pati, el pillo que m’està mirant però ràpidament canvia la mirada, igual que jo. La pregunta és: està interessat amb mi o sap que m’agrada? Li pregunto? Com?
Moltes gràcies per l’ajuda!
Un gran petó adolescents:)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs no sabem si ell està interessat en tu o no. La pregunta és si a tu t'agrada que sigui així d'ambigu, potser hauries de conèixer-lo una mica més abans de decidir si t'agrada o no. Està clar que t'atrau, però és possible que si el coneixes una mica més, descobreixis coses que no t'agraden d'ell, o potser coses que t'encanten! No ho sabem....
El que està clar és que si té parella, has de valorar si vols apropar-te a ell o no. No sabem com reaccionarà, però vols estar amb una persona que és capaç d'enganyar la seva parella?
Una abraçada!
www.consultajove.cat