EX... 01
Bonees! T'informo; el cas es que jo vaig estar amb un noi de la meva escola, va ser el meu primer "amor", vam durar uns 5 mesos i al tallar em vaig enterar de que ell m'havia estat posant els cuernos. Jo estava molt enamorada i ho vaig passar molt malament, i al anar a la mateixa escola em va ser super difícil fer veure que no el veia o no saludar-lo ni dir-li res... Va arribar l'estiu i no ens vam veure cap dia, pero ell em va trucar un dia i vam estar parlant em va dir que em trobava a faltar... Vam estar dos setmanetes aixi, m'escrivia alguna carta etc, pero vam deixar de parlar. Después de l'estiu ja l'havia "olvidat", del tot no, pero ja no el tenia 100% al cap. El problema es que al tornar a començar el curs, veure'l i tal em vaig adonar que no m'havia olvidat d'ell ni de broma. Però m'ho vaig callar i no deia res, tampoc parlava amb ell, només ens feiem mirades i tal. Peerò ara fa 1 setmana que parlem i tal i l'altre dia vam quedar i em va dir que m'estimava i tot aixo... El meu SUPER DUBTE és, que faig? Estic super enamorada, arrisco i torno amb ell? Però pot ser que em torni a posar els cuernos i no tinc ganes de tornar-ho a passar malament. Necessito opinions! Ja sé que em direu que decidi el cor i tal pero nose estic super indeecisa.
Moltes gràciees!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs és una decisió molt difícil! En una parella és molt important la confiança i en aquest cas, tu has de decidir si confies en ell o no. Perquè si tornes a començar una relació i sempre tens por que t'enganyi.... tampoc la disfrutaràs, oi?
Si vols, demana-li un temps per tornar a quedar i anar recuperant la relació que teníeu, així tu pots estar observant què fa ell, si és amable amb tu, si està pendent de tu, si et cuida, si et respecte.... i també podràs veure si tu el creus o no.
Una abraçada!
www.consultajove.cat