Desesperada
Tinc un amor platonic desde fa 5 anys, es molt guapo, moreno amb ulls blaus, abdominals, amb moto, etc... a més es el meu veí, es el noi perfecte. El que passa es que jo tinc 14 anys (sóc del 1999) i ell en té 17 (es del 1996) al gener ja en tindra 18 i jo fins a maig del 2014 no tinc els 15.. em parlo amb ell desde octubre mes o menys, em diu que soc molt guapa, que tambe s'ha fixat desde fa molt temps en mi, em fa textos, hem quedat 4 vegades o aixi pero no ens hem liat, l'altre dia ell va sortir de festa i es va liar amb un altre i m'ho va explicar, i em va dir que ho va fer perque sempre em troba molt distant amb ell i sent que no m'importa, i bueno no em vaig enfadar perque no em va molestar tampoc, pero jo vull tenir algo mes amb ell, el que passa es que per whats molts cops no se de que parlar amb ell, i sento que la diferencia d'edat es un problema.. ajudeumeeeeeeeeeeeeee:(
InterPersonal

Hola piruleta3! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Analitza perquè és per tu un problema l'edat. Fes una llista dels pros i contres que us pot portar a la relació la diferència d'edat. I llavors decideix què vols fer: Si acabes veien que serà complicat portar la relació, doncs replantejat si millor esperar a escollir un altre tipus de relació que per tu sigui més còmode. I si creus que no serà complicat, tira endavant dient-li el que sents però explica-li el que tu vols amb ell !! Això és molt important per evitar mals entesos. Li pots explicar també eprquè et mostres distant, així entendrà més el que passa. Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat