estudis+tio que et molaaa.. como que no
fa temps (pocs mesos) vaig coneixer un tio, be ens estem coneixent... bueno nose es raro pero ens lanzem miraditas y clar io soc molt enamoradissa i sempre em pillo a la primera i ja mesta començant a agradar pero tampoc em vull enamorar perque lultim cop que em vaig enamorar vaig tardar 7 anys en oblidarlo:') i ara que el tinc sempre al cap i ve l'època d'examens no vull distreure'm per culpa seva.. la pregunta es que he de fer? magradaria aclarir tot aixo amb ell i saber si 'puc tirar endevant' amb el meu enamorament:") o si deixar de pensar en ell i nose com fer-ho. Se que la segona opcio es la millor i aixi no em distreuré pero em costa moltisim. m'ncantaria que sigues la primera i acabar sortint pero se que no m'ajudara en els estudis. que faig?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sembla que aquest noi t'està començant a agradar i això no té res de dolent! De moment encara no saps què sent ell, però potser és massa aviat! Per què no intentes continuar aquesta relació i anar-lo coneixent una mica més? Potser així podràs veure com és i com pensa i decidir si et continua agradant o bé que ja no t'agrada tant.
No podem controlar el que sent el nostre cor, però el nostre cap també ens pot ajudar a l'hora de decidir si una persona ens convé o no, no creus? Estigues atenta a la seva reacció també i així podràs anar veient com evoluciona la relació...
Una abraçada!
www.consultajove.cat