Que hi faig?
Hola Adolesents . cat
fa dos anys que vaig darrere dun noi i ara ens em fet amics. Esl problema és que a ell li van coses molt rares rotllo grey pero mes fort. La cosa es que mha proposat ser follamigos i no se si es vol riure de que estic gorda i menjo phoskitos o si realment mho vol fer.
que faig?
pd: pardo pel meu catala pero nomes porto aquí dos anys
grasies.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ostres! sembla que de moment no et dóna massa confiança aquest noi, no? Si tu sents que hi ha una part de tu que no ho veu clar, espera't i valora-ho bé. És normal que si fa tant temps que t'agrada, sentis que ho has de decidir ara o perdràs l'oportunitat, però per aquest mateix motiu és un bon moment per parar i veure com es comporta amb tu. Si et té respecte, si et cuida i està pendent de tu... Perquè les persones que realment ens estimen i aprecien, ens ho demostren dins i fora del llit ;)
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat