"Relació"
Hola, sóc un noi de 18 anys i el meu "problema" es que parlo amb una noia de 14 anys de Zaragoza i ens tenim molt carinyo perque ja fa un any que parlem per whats app i algun cop per trucada pero molt poc perque els seus pares la controlen una mica amb el mobil... La cosa es que parlem com si fosim novios, com si sortisim però no sortim i també tenim dret a sortir i a tenir "rollos" o relacions amb algú altre. Però si algun dels dos diu que esta coneixent una persona ens fa mal perque sentim encara que no estem enamorats i això provoca que estiguem uns dies una mica xafats. Jo he pensat de anar algun fi de semana a veurala però no és tan fàcil i si que hem parlat que si ella bé a la uni a barcelona pues de tenir alguna relació o sinó quan ella sigui mes gran(a partir de 18 anys mes o menys) que ja tingui més llibertat i cotxe si pot ser podriam imtentaro.... Algun consell per fer alguna cosa o nose...? El que tenim clar es que no deixarem de parlar i nomès tallarem si es perquè un dels dos es fa novio/a.
InterPersonal

Hola Manu!
Vosaltres dos pacteu quin tipus de relació voleu portar. És normal que si tots dos sentiu alguna cosa tan especial, us faci mal quan l'altra persona us explica que està coneixent a algú.
Com saps, portar una relació a distància no és cosa fàcil, però tampoc és impossible! És molt important que en parleu i que aclariu quin tipus de relació voleu portar en aquests moments, tenint en compte tots els factors. Recordeu que la confiança és la base d'una relació sana!
Si has pensat a anar-la a veure, seria important que li diguessis abans. No sabem si els seus pares saben que sou amics i que parleu sovint, però no estaria de més que també ho sabessin, així estaran més tranquils i si mai vas a veure-la, ells podran conèixer-te en persona també. No podem oblidar que tu ja ets major d'edat i ella encara té 14 anys, i això és important que ho tingueu present.
Quan ella hagi d'anar a la universitat d'aquí a 4 anys, si finalment decideix venir a Barcelona a estudiar, ja decidireu aleshores si voleu formalitzar la vostra relació com a parella o bé quedeu com a bons amics! Ja ho veureu!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat