TINC UN LIO AL CAP MOLT IMPORTANT!!!
Hola,
ja se que la consulta le fe abano pero no sabia que despees s'havia de buscar, en fi la torno a fer i aquest cop m'apunto el nom del título :)
Bé, jo fa dies que li dono moltes voltes al cap perquè estic molt confus, aquest any m'he canviat d'escola i al entrar a la nova escola vaig veure una noia que em va encantar, va ser com un "flechazo", i des d'aquell dia que no me la puc treure del cap i crec que n'estic enamorat i no sé que fer ella no ha tingut mai cap relació i les meves han sigut realment desestrosses, molt curtes molt supérflues, etc... però la última que vaig tenir va ser curta però molt intensa, no en el sentit sexual, però m'en vaig quedar realment molt enamorat, ho vam deixar per culpa de la seva exparella que es va posar pel mig. Jo feia dies que pensava com dir-li a la noia de la nova escola però quan n'estava decidit a fer-ho a fer el pas, la meva ex-parella, em va començar a parlar, a explicar-me coses i tot es va remoure per dins el meu sentiments que creia oblidats van tornar a surgir, però ja n són igual que abans però no sé si m'agrada molt la meva, o la noia de la nova escola o si són totes dues em passo nits senceres preguntan-me que puc i no trobo mai resposta. I a més a més un molt bon amic meu, fa temps ja, em va confessar que creia que era gai i em va dir que li agrada però que volia provar-ho, en termes sexuals, per veure si li agrada o no i jo com que amb molta gent sempre diem que tot s'ha de provar vaig decidir dir-li que si, a ell li va agradar molt, però en a mi no, el cas es que ell va anar a viure a Miami però torna de tant en tant a BArcelona, per festes bàsicament i ara vol començar algo però no sé com dir-li que en a mi no em va agradar, perquè no vull que s'ho prengui malament i pedre la amistat!
En fi ho sento per les faltes, i moltes gràcies per ajudar-me perquè tinc un lio que no sé com aclararme!! :(
MERCIIIII
InterPersonal

Hola llanars!
Et passem l'enllaç de la resposta que et vàrem donar a la teva primera consulta, molt similar a aquesta, per si no vas poder-la llegir:
Pel que fa al teu bon amic del qual no ens vas parlar a l'anterior consulta, dir-te que és important que siguis sincer amb ell. De forma respectuosa pots dir-li que tu no sents el mateix per ell i valoreu com gestioneu la vostra amistat perquè no patiu cap dels dos. Recorda que mai es pot forçar a ningú a sentir el mateix que sent l'altra persona, per tant, ho haurà de respectar i acceptar.
Esperem que puguis aclarir els teus sentiments!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat