Tinc un problemaa!
Estic passant per una molt mala etapa, estic sempre deprimida i em venen ganes de plorar. Es com si hagues perdut l'alegria... Se'm va morir una tieta fa dos mesos i m'està afectant molt, per altra banda hi ha un nen que m'agrada que no me'l puc treure del cap, però no se si ell sent el mateix per mi... I a la mínima que veig que no em fa cas em deprimeixo. Ma germana en canvi té nòvio i no se si fins i tot sa liat, pero te un any menys, és una humiliació,..
Total que tinc por de pedre les amigues i no estar bé amb la meva vida. Fins i tot he arribat moments que no em venen ganes de fer res, i em sento com una merda.
Espero que em podeu ajudar a superar-ho
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs entenc que estiugis fotuda..És dur que se't mori una persona important. T'has de cuidar ara. Mimar-te i fer coses que t'agradin i distreure't, i de tan en tan recordar amb algu la teva tieta, encara que pugui caure alguna llagrima...
El nòvio arribarà. Tot arriba quan ha d'arribar en aquesta vida!!! No és cap humiliaacio que l teva german en tingui! ha anat aixi i prou! Pensa en els teus somnis i fes de tu a poc a pco aquella eprsona que va aprenent de la vida i esforçant-se i esarant que tot vagi arribant.
Escriu com et sents i com recordes a la teva tieta durant uns dies, fins que sentis que ja ho has pait més. Pots escriure una estoneta cada dia...i llavors t aniràs sentint millor.
Busca activitats i hobbies que t'agradin! i a experimentar!
Endavant!