Enamorat i sense possibilitats
Bé, hola! El meu problema consisteix en que estic enamorat d'una noia amb la qual crec que no tinc cap tipus de possiblitats. Ens hem conegut aquest nou curs i m'ha començat a agradar tirant a bastant, ella tenia novio i es veu que ho van deixar fa poc, parlem només en persona, encara que hi ha dies que em parla i dies que no, la conversa surt quan es vol, mai hem quedat i per whatsapp no parlem mai, és massa borde. És una noia molt seca i sincerament no sé perque m'agrada, però l'amor és ceg suposo. Resulta que m'explica coses que no explica a tothom, només a les seves amigues i a mi. M'ha dit que li agrada un noi de la classe, encara que de moment només són amics, però li agradaria alguna cosa més. Això m'ha fotut bastant i, a més, quan volia dir-li que m'agradava... ara no sé que fer. Sincerament m'ha tallat molt el rotllo... vull una relació estable i crec que tenim coses en comú i hi estic bastant penjat, sense treuremela del cap... no sé si oblidar-la i continuar a la friend zone o intentar fer alguna cosa... cacau mental important...
Merci! ;)
InterPersonal

Hola AGH_theboss!
Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Docns jo et recomano que si veus tan clar que amb ella no pots compartir el que vols serà millor treure-te-la del cap. Hi ha el risc que si segueixes a la friend zone acabis patint. Jo li explicaria i me n'allunyaria un temps per a poder-te recuperar. Si li dius que no es que la deixis sinó que t'has de recuperar, ella ho entendra. Vaja, si no ho enten serà que no et respecte massa, i sembla que no és el cas, que ella et té apreci.
Estar a la friend zone no es posa gens bé! i a la teva autoestima no se li posarà bé tampoc! Intenta fer plans diferents, amb gent diferent, i aixi estaras distret i podras anar veient si aparèix alguna eprsona amb interessos i valors afins als que ara tens tu!
endavant