Crec que m'he enamorat
Hola Adolescents!
Crec que tot va començar quan em vaig "liar" amb un noi, els dies depres de que pases allò vam estar parlant i tot estava perfecte, però de sobte tot va cambia, perquè si, i des de llavors que no ens hem tornat a parlar, cada vegada que el vec per el institut no sé com mirar-lo, hi ha vegades que intento marxar i no creura-me amb ell. Les meves amigues diuen que cada cop que el vec em quedo embobada, i tenen raó però no sé que fer, perquè fa tant que no parlem, i jo sento alguna cosa per ell, però ell crec que no, em podrieu ajudar? Moltes gràcies.
Petons.
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc el qeu et passa. És bonic, però es clar...t'hagués agradat que ell hagues respos d'una forma més madura,no? És cert!! No se potser hi ha una aprt d'ell que t'agrada, però també t'hauras de replantejar si t'agrada aquesta part més immadura, de liar-se i deixar de parlar. Val, té dret a no voler repetir el lio, a decidir que ara no vol estar amb tu o amb ningú....però entenc que voldries que com a minimk t'ho hagues comunicat o que et parlés.
I si!és una falta de respecte, però es cert que no el pots obligar a parlar. Si a cas, li pots demanar què passa i dir-li com et sents i que no t'agrada. A veure què diu...
Esera també uns dies a veure si tot es posa a lloc i es passen els nervis i les vergonyes, o si realment descobreixes el que sent! A ra jo li diria que perquè no et parla!
Endavant