prima pero grassa
hola
la gent diu que soc molt prima i aquestes coses i es veritat soc prima pero tinc panxa i nose si es perque he de fer exercici o perque he de fer caca tinc fins i tot la v pero no entenc perque tinc panxa
Sara Bujalance

Hola! Doncs la panxa que et notes pot ser deguda a moltes coses. Per exemple, és possible que la tinguis inflada perquè no has anat al lavabo. Per això és molt important que mengis aliments amb fibra com la verdura, la fruita, pa i cereals integrals, que beguis molta aigua i que facis esport (l'esport activa el cos i els budells). Però també podria ser perquè t'ha de venir la regla, ja que també s'infla per aquest motiu. O també podria ser que encara tinguis cos de nena, de manera que tens la típica panxa rodoneta de nen/a petit. Si és això últim el que has de fer és tenir paciència, ja que a mida que vagi passant el temps i el teu cos vagi madurant, la panxa i la cintura s'afinaran per sí soles. En qualsevol cas no t'amoïnis gaire i procura menjar bé, fer esport i tenir paciència mentre el teu cos creix. Molts petons!!