Suicidi (CONSULTA URGENT)
Bon dia, em dic Alice i estic a la vora del suicidi.
Fa uns dos mesos que he de plorar per poder dormir tranquila i penso molt en el suicidi. Tinc un problema, perquè jo vull morir, pero vull trobar una manera indolora (tallar fa mal i no em mata) a més no estic del tot segura de si vull morir perquè la meva germana petita (7 anys) es quedaria confosa i suposo que amb el temps es sentiria culpable.
Tinc una depressió, pero no és per què em facin bullying, ni perquè em vegi lletja... No sé perquè és, pero tinc l'autoestima pels terres.
Ajuda, ja no sé que fer
InterPersonal

Hola 18 anyets!
Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És molt dur el que estas dient, si et suicides evidentment que deixaras a la teva germana molt confusa i dolguda, eprò també a pares, amics, professors, familiars, coneguts....etc.
Entenc que estiguis trista a vegades, però et serà més útil aprendre a sortir dels moments en els que tots sentim que estem al pou! La vida té moments d'aquests i moments on no tto surt com nosaltres volem erò és aixi i tots ens en sortim ' seguim endavant!!
Valora què de positiu tens: la teva germana, que és un tresor molt gran per exemple!! Pensa en vegades que has tingut problemes i com els has solucionat i sobretot, explica a alguna persona com et sents i demana ajuda rofessional si cal.
Endavant