Els nois s'enamoren?
Mira fa ja com un any i uns quants mesos que estic coladísima per un tio, i aquest tio es molt raro perquè ens em liat moltísims cops i han passat coses entre nosaltres que han fet que ens uníssim més. El cas és que devegades està molt per mi i d'altres que no tant. Ell és un nen que no mostra els sentiments. De noies només queda amb mi. Li agrado? I en aquest cas, els nois tenen por de dir el que senten, o de iniciar una relació amb una noi? I si es que tenen por, de qué?
Graaaaaaacies i petooneeetss!! ccvv
InterPersonal

Hola CMVN!
Doncs si us heu liat tants cops sembla que deu ser perquè lia grades. No crec que algu es lii tants cops amb algu si no lin agradés. El que pot passar és doncs que no estigui preparat o tingui por. Tothom té el seu ritme i a vegades anem a velocitats diferents amb l'altra, i no podem forçar la situació.
A ell li pot ser dificil expressar sentiments o potser necessita temps, o...vés a saber! és un misteri el perquè l'altra té por!
Li pots expressar tu els teus i a veure com respon, o, anar observant com està ell i poc apoc anar veient si podeu parlar de coses més íntimes. Ho has de decidir tu! Però, evidentment que si vols saber la resposta has de córrer el risc de saber què pensa ell o de que no vulgui una relació. Però arriscar-se és de valents, tampoc l'estaras esparant tota la vida,no? Pots esparar-te un temps però si epr tu va massa lent hauras d'afrontar-ho i parar la relació.
Endavant