un percal del mil...
Hola! tinc un problema de fa mooooooooolt temps... tinc una "amiga" amb la que fa ans ens portavem a matar pero l'ultim curs ens hem portat super be. Jo estava amb un noi fa 1 any i estava super pillada, pero el primer estiu que vam estar junts ens vam donar 1 o 2 mesos perque estvem malament i per les festes del poble (a finals d'estiu), ella em va demanar el mobil i li va dir a ell des de el meu mobil que volia quedar amb ell, i com que ell sabia que em molestaria li va dir: "evidentment ja saps que per tu sempre"... i em va fer moltissima ràbia i era una cosa que em consumia per dins pero com que llavors jo no tenia cap compromis ni amb ell ni amb ella, no li vaig dir res perque encara no ens portavem molt be. Al cap de 1 mes ell i jo vam tornar i llavors ella i jo ja ens portavem molt be i li vaig explicar una serie de coses que la van fer sentir culpable i em va explicar que aquell dia que van quedar per les festes es varen liar, jo nose com no li vaig girar la cara... i vaig decidir intentar passaro per alt.. pero a finals d'aquest estiu, que ja ho haviem deixat amb aquest noi, en unes festes vaig estar amb un noi que m'agradava bastant i li vaig explicar a ella i al dia seguent el mateix; però despres de veurem amb ell el segon dia, ella em ve aquella mateixa nit i em diu: "tiiiia, em puc liar amb ell? esque m'agrada i em posa molt!!" i jo tota emprenyada, me la vaig mirar molt malament i li vaig dir: "fes el que et dongui la gana, me la suda ja. sempre estas igual!" i ella davant meu (quan no feia ni 20minuts que jo havia estat amb el noi), es va liar amb ell a la meva cara, sabent quant em molesta que estiguin les meves amigues amb els tios que he estat jo fa res... i semre li he anat passant tot i l'altre dia em va fer un comentari que va fer que el got bessés i li vaig dir tot el que pensava de tot el que havia passat i que perdonar no és oblidar i tal... pero ella en contes de dirme que m'entenia em venia de victima i tal... i nose que fer perque tot el temps que vam estar be, la considerava una de les meves millors amigues però despres de tot el que va passar, no se que fer perque no se que te mes pes, si el que m'ha fet (engegarla a la merda) o la nostra amistat (que pel qe ma demostrat no es massa)... tinc aquest problema perque l'he arribat a apreciar molt i tinc un cacao mental...
sisplau doneume consell urgent.. li vaig dir tot ara fa una setmana) i vull treurem el problema del cap ja...
gràcies i fins aviat!
InterPersonal

Hola gula120! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. T'entenc, no has sentit que la teva amiga cuidés ni respectés massa la vostra amistat,oi? Entenc la ràbia que tens, intenta transformar aquesta rabia d'una manera positiva i que et serveixi per posar límits a la teva amiga. Digua-li que et costa molt confiar i que estàs confusa en ella com amiga, perquè repetidament t'ha fet sentir que no tenia en compte els teus sentiments. Has de prendre tu la decisió final sobre si vols seguir o no sent amiga seva, però entenc que necessites que la teva amiga et doni senyals de que pots confiar en ella, més que ara es faci la victima. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat