Drogas
Fa un temps vaix comença a tindra prolemas amb el meus pares i uns amics i vaix comenca a sortir amb amics que fuman i de tot i em vaix enganchar aixo als 12 anys i ara tinc 15 i vui deixar de fumar i beura perque ara sorto amb uns amics que me paso molt be amb ells pero volan que deixi de fumar i beure i de anar amb el altres amics que fumen pero yo no vui deixarlos perque van ser ells als unics que van estar cuan u vaix necesita pero vui deixar de fumar i no puc es una cosa que em relaxa i no se dirli que no.
Que puc fer??
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que si a tu et cauen bé aquells amics vulguis amntenir-los. D'altra banda a l'haver entrat gent nova ala teva vida ara et trobers amb el dilema de a qui fer cas. Potser serà important veure que pots tenir-los tots..Potser pots quedar amb uns epr uns plans i amb els altres per uns altres. Ara, és cert i entenc el que et diuen els nous de que si vas amb aquells amics potser fumaras més...No se, depèn de tu! Si tu realment et vols donar la oportunitat de deixar el tabac i beure doncs ho pots fer sol si ho treballes. Ara si creus que és molt dificil deixar-ho anat amb els altres,. també te'n pots apartar una mica durant un temps, no anar-hi tan i aixi el teu consum també anirà baixant i el podras anar controlant.
L'ambient amb qui estem influeix, però sobretot ets tu el que decideix! Posa-t'ho fàcil per aconseguir el que vols i més endavant ja valoraras amb qui et quedes o quedar-te amb els dos grups.
Endavant