Com puc superar l'assetjament?
M'han estat assetjant d'urant un any, una persona amb problemes psicològics, per tant no es podia arreglar amb una denuncia als mossos.
Ara sembla que s'esta començant a arreglar, els professors han pogut anar mica a mica controlant a aquella persona amb psicòlegs, però crec que han arribat una mica tard.
Tot això m'ha afectat psicològicament i no se com superaro.
Aquella persona em trucava cada dia i a vegades venia a casa meva, ja no ho fa pero ara sempre que truquen a la porta m'espantó, si truquen al telèfon de casa no puc agafar-ho i he de portar el mòvil silenciat sempre, perquè tambè em fa molta por que soni i sigui aquella persona.
Hauria d'anar a un psicòleg?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs quin respir que ara ja s'estigui posant tot a lloc. COnfia! Això ja s'està acabant i te n'has ensortit en trobar ajuda. Molt bé! Saber buscar ajuda és important. Ni que sigui dir-ho a un adult i ell desrés ja faci.
Per altra banda, és natural que ara estiguis espantada. És com una reacció de xoc i tot s'anirà posant a lloc...A poc a poc el teu cos es deixarà de pensar que cada cop que toca algu el timbre serà aquella persona. Dóna't una mcia de temps per pair aquesta situació abans de prendre la decisió de si necessites ajuda professional.- Confia en tu!
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat