Sóc margi, que faig?
Holaa!! Sóc noia i tinc 13 anys. Porto tota la meva vida sent una marginada. A l'hora del pati sempre m'acoplo en grups i els altres em deixen però sé que deuen pensar..."mira l'acoplada!" Però jo disimulo. En fi...un cop estic a un grup escolto de que parlen però no m'entero de que estan parlant...aixì que sempre canvio la conversa jo. El cas és que quan parlo jo, els del grup em diuen "i? I què importa...?" Intento fer-me la simpàtica però passen de mi:'(
Nose fer amigues, és molt difícil!! Com és fa? Vull dir que... Jo sempre dic "hola,que tal?" Ells contesten i ja no se de que parlar. Nose si m'entens, no s'em dona molt bé explicar el que em passa. Espero que m'entenguis! Ajudaa ràpid siusplauu💕💕💕mercii😘
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs les estratègies que tens per començar són molt correctes. Està bé la valentia que tens per aproximar-te a un grup i dir com estan, saludar...etc.
Seria interessant veure també com són els grups de gent, potser no van amb tu i la culpa no és teva. Tots anem trobant (a poc a poc i a mesura que anem experimentant estar amb diferents grups) amb qui volem estar. Per això et recomanaria fer diferents activitats on trobis diferents tipus de gent i aixi podras anar veient on et sents bé.
També t'has de treure del cap el que pensaran els altres...No saps què pensaran, aixi que no saps sipensen que ets una acoblada. Estic segur que no tothom ho pensa!! No podem caure bé a tothom però n hi ha molta d'altra gent que si que li caiem bé.
Intents quan estiguis amb un grup, escoltar més que parlar, no canviar-les-hi el tema si a ells els hi interessa...Vés observant a poc a poc le que interessa a la gent del grup i aixi t'ho t hi vas acoblant poc a poc.
Endavant