M'agrada un noi, li confesso?
Hola, ja se que el consultori que us vull fer és molt comú i que possiblement és una tonteria, però necessito ajuda.
M'agrada un noi, des de fa uns mesos, i crec que ell sap que m'agrada, però a ell li agrada una altra. Ell creu que si t'agrada algú li has de confessar, però jo no se que fer, ja que no tenim molta relació, som de la mateixa edat i anem a la mateixa escola,
necessito ajuda si us plau!!
InterPersonal

Hola anònima!
Independentment del que ell cregui que s'ha de fer quan t'agrada algú, és important que escoltis al teu cor i facis allò que realment tu creguis que has de fer.
Com saps quan li diem a una altra persona que ens agrada, normalment esperem que l'altra persona senti el mateix, però com saps això no sempre és així. Per tant, si finalment decideixes "confessar-li" que t'agrada estigues preparada sigui quina sigui la seva resposta o reacció. Si sent el mateix que tu, fantàstic! Però si pel contrari no li agrades o li agrada una altra com ens deies, has de veure com ho gestionaràs per tal de no patir.
Esperem que facis el que facis et vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat