Amoor
Des de fa un mes aproximadament m'agrada molt un noi. Tot va començar quan vaig començar a coincidir amb ell a molts llocs (quan anava a comprar, pel carrer,..), això ja fa des del l'estiu. El principi ho veia com una broma, però ara tot ha canviat. Em vaig apuntar el gimnàs, i ell i treballa. Sé que quan sóc allà es normal que me'l trobi, però tot i així m'extranya pensar que justament quan jo entro està allà, o quan surti del vestidor passi per davant meu... Totes aquestes coincidències i pel fet de que és molt guapo, m'ha acabat agradant. Ara no sé que fer, no m'atreveixo a dir-li i/o a obrir-lo pel whatsapp, perquè tinc por i vergonya al mateix temps. Jo no sé si i tinc possibilitats o no, però les meves amigues m'ajuden a fer plans i em donen consells i elles creuen que sí. Jo també vull pensar que si, però en aquests moments no tinc cap idea de què fer. Què puc fer? Es millor que me'n oblidi...?
InterPersonal

Hola M99!
És normal que et faci vergonya i certa por per la incertesa de no saber què passarà. Has de valorar tu mateixa si vols fer alguna cosa més per començar a conèixer-vos, esperar que sigui ell que prengui la iniciativa o bé oblidar-se del tema (tot i que si el veus cada dia al gimnàs, serà complicat).
Igual que tu i les teves amigues, nosaltres tampoc podem saber si tens possibilitats o no, l'única manera per esbrinar-ho és fer algun pas més per veure quina és la seva reacció i com va evolucionant la vostra història. Ajuda't de les teves amigues si fa falta per iniciar una conversa amb ell, per exemple, o treu alguna excusa per preguntar-li alguna cosa relacionada amb el gimnàs, o si t'atreveixes, proposa-li prendre alguna cosa quan surti de treballar... posa en una balança beneficis i riscos de començar a parlar amb ell!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat