Sobre els granets
Soc una noia i tinc 14 anys.
Tinc un problema i desde els 12-13 anys em van començar a sortir granets a la cara i sempre em queden marques i aixo no m'agrada.
Ja ser que es impossible fer que desapareguint completament perque és de l'adolescencia.
Per aixo demano si hi ha algun aliment que haguem d'evitar perque no me'n surtint tants o si hi ha alguna medicina per treure les marques que queden
Moltes gracies adolescents:*
Sara Bujalance

Hola! Els granets surten principalment per un tema hormonal, per això surten a l'adolescència, perquè les hormones estan una mica revolucionades. Però tot i ser un tema hormonal, l'alimentació que portem influeix sobre tota la salut del nostre cos, inclosa la pell, per això és molt important que mengis equilibrat (recorda la importància de fruites i verdures), que beguis prou aigua i que els aliments com la bolleria, els embotits, etc els mengis de forma moderada. Si tot i així tu veus que et surten molts granets el que pots fer és anar a la farmàcia i demanar un sabó i una crema, o anar directament al dermatòleg, que és qui millor t'aconsellarà. Molts petons!!