UFUFUFUFUFUFFFF
Hola adolescents!
bueno, us he escrit perquè ja no sé què fer ni res, espero no avorrir-vos (no us quiexeu si hi han faltes d'ortografia, no són experta).
Bueno, us volia dir que bé, el dilluns de la setmana passada estava al pati amb les meves amigues i els estava dient una cosa del meu ex, i una em va dir, però esteu bé? i jo li vaig dir del plan, bueno si no sé res d'ell osigui no sé res de la seva existència. I ella em va dir, bueno tia que... I jo del plan què, digueu-m'ho, i em diuen, bueno que el Nil (el meu ex, que per cert no llegeix adolescents.cat) que bueno, que té nòvia. I no sé què em va passar que em vaig deprimir molt i ni em vaig acabar el pa amb xocolata que portava i de cop em vaig posar a plorar. I bé no sé què pensar ni què fer. El cas, és que a partir d'aquell dia no paro de pensar en ell i en què deu estar fent. la cosa va de que ell està fent i siguent qui va dir un dia que no seria ni faria coses que ara està fent, i estic en aquest sentit molt decepcionada d'ell. Vale, que vam talar a l'agost, i jo m'he liat amb dos tios dos nits que vaig sortir, però crec que veure que ell ha passat pàgina tant ràpid, crec que em fa ràbia, perquè sé que en el fons a mi també m'agradaria tenir a algú amb qui estar a l'hivern quan tingui fred, a més, aquest cap de setmana és el meu aniversari i farem una festa a casa una amiga i no sé si vindran tios, però és que els tios del meu cole són molt immadurs i no sé qui m'agradaria que vingués, en fi que sóc un lio andante que no sap què fer amb la seva vida, ah i per posar la cirera al pastís, em mola un tio nouy un any més gran que jo i l'unicq ue puc fer és mirar-lo a la sortida de classes... Bueno molíssimes gràcies!!
Petons adolescents, espero que jo hagi sigut molt merda ni aburrida la meva consultaa
InterPersonal

Hola whoismee!
És normal que en assabentar-te que el teu ex té nòvia t'hagis sentit així. No sabem quins van ser els motius de la vostra ruptura, però expliques que va ser a l'agost, així que tot és relativament recent. Sabem que no és fàcil, però un cop ho heu deixat tots dos sou lliures de fer allò que vulgueu i amb qui vulgueu.
Entenem que estiguis trista, decebuda, enrabiada... per això, et recomanem que intentis posar una mica de distància entre tu i el teu ex, intenta saber el mínim sobre ell i centra't en tu, en estar bé. Envolta't de les persones que t'aporten benestar, distreu-te i passa-t'ho bé! Dóna't temps perquè puguis recordar la relació amb el Nil sense que això et faci patir.
Per últim, si t'agrada aquest noi nou, mira si hi ha alguna manera d'acostar-te a ell, o que algú us presenti... mai se sap ;)
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat