Esticc liadaa..
Hola Adolescents.cat,
Volia comentar-vos el meu cas. EL que passa es que fa dos anys que m'agrada un noi de 23 anys i jo en tinc 16. L'any passat vaig ser capaç de poder xerrar amb ell per el facebook durant una gran temporada: ens ho passàvem molt bee i reíem bastant... pero va arribar un dia en que toot aixo es va acabar.. el meu germa va descobrir-hooo... resulta que el noi que m'agrada es el seu millor amic... desde llavor no he tornat a xerrar amb ell pero ara resulta que es el meu veí... He intentat oblidar-lo pero no puc, cada dia el veig... M'agradaria poder xerrar amb ell i deixar les coses clares pero tinc por de que no senti el mateix... que creieu que hauria de fer???
PD: Gràcieess, un munt d'adolescents us estaran molt agreïts...
InterPersonal

Hola LittleGhost!
És ben normal la por que sents, sempre que expressem allò que sentim per algú correm el risc de no ser correspostos i que la relació que teníem d'amistat se'n vegi afectada. Per tant, et recomanem que posis en una balança pros i contres de deixar-li les coses clares o bé de no dir res de moment, i un cop tinguis clar que fer, ser conscient de les conseqüències que això pot tenir.
Sempre diuen que en l'amor, l'edat no importa, però la diferència d'edat (en el vostre cas 7 anys), més que els anys que us porteu, té a veure amb els diferents moments vitals que esteu vivint, que poden dificultar que la relació tiri endavant en aquests moments.
També podries parlar amb el teu germà, potser ell et pot aconsellar i dir-te com veu les coses des de la seva perspectiva.
Esperem que us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat