No ser quin titol posar ^^
Hola, mira el cas es que jo mai dels mais he tingut novio (ni quan tenia 3, 4.. anys) i la veritat es que me agradaria tenir-ne. No ser ni lligar, per què? dons perquè soc molt tímida. Se que direu que hi ha molta gent que li passa això. Em podríeu dir alguna cosa per intentar cridar la atenció si us plau (soc noia).
Merci, sou molt grans.
InterPersonal

Hola Dream015!
Doncs hi ha un truc infal·lible per lligar: ser TU MATEIXA! De veritat, no hi ha res que enamori més que la naturalitat de les persones :) Pensa que si intentes aparentar ser qui no ets... t'acaben descobrint i encara és pitjor.
Recorda que saber lligar depèn en gran part de les habilitats a l'hora de relacionar-nos amb els altres, per tant és quelcom que podem aprendre. Així, potser no es tracta de cridar l'atenció, si no de vèncer aquesta timidesa quan no et deixa fer allò que realment voldries. T'agrada algú? Què fas per acostar-te a aquesta persona?
Per últim, normalment les relacions de parella sorgeixen quan un menys s'ho espera. Sovint, la "desesperació" per tenir parella ens fa començar relacions de les quals no n'estem del tot convençuts. Per tant, dóna't temps, descobreix com ets i treu-te el màxim de potencial!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consulltajove.cat