tabac
hola, soc una noia de 15 anys que va començar a fumar aquest estiu i malgrat els problemes que comporta segueixo fumant. M'agradaria dir-li a m'ha mare pero no se com ho pud dir, tinc por de la seva reaxió... NESSESITO AJUDA URGENT!
InterPersonal

Hola!. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Ja veig que ets conscient que això de fumar no és massa bona cosa i que comporta problemes importants. Jo et recomanaria que si pots i encara no hi estàs molt enganxada intentis deixar-ho, ja que amb el temps costa més, i t'ho dic per experiència. Cada cop hi ha més gent que s'ho deixa i et diuen "és de les coses de les que em sento més orgullós/a a la meva vida", i en la salut es nota i molt. De vegades al començament només és per provar-ho, perquè altres companys o companyes o fan, etc. T'entenc perfectament. Bé, després del rotllo..., en relació a la teva mare, crec que el millor és dir-li, sincerament. Segurament que la teva mare ja ho sap, perquè l'olor del tabac se sent a la roba, etc. però si li dius... tu i ella estareu més tranquiles i potser ella et pot ajudar a deixar-lo si és que en tens ganes. De vegades, els pares entenen les coses més del què us penseu els fills. Pensa que ells o elles també han estat joves!!!
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.interpersonal.cat