Que puc fer?
Fa més de 2 anys que m'agrada una noia; primer m'agradava amb moltissima intensitat, després, va baixar molt fins ara, però sempre va estar-hi al meu cap i ara ha pujat fins als núvols aquesta intensitat. Estic molt enamorat i no sé que fer. Em podrieu ajudar? Merci!
InterPersonal

Hola ASS!
Ella sap el que sents? Després de 2 anys, potser ha arribat el dia que li puguis expressar això tan bonic que sents per ella, no creus? Recorda que quan prenem la decisió d'expressar allò que sentim per una altra persona correm el risc de no ser correspostos, però si no correm aquest risc, mai sabrem què és el que podria haver passat.
Com molt bé saps, poden passar dues coses:
- Que ella també estigui enamorada de tu! Fantàstic! Haureu de valorar si us ve de gust iniciar una relació de parella.
- Que ella no senti el mateix. Per tant, aquí hauràs d'acceptar-ho i respectar-ho, encara que costi, i valorar com ho gestioneu de manera que no patiu cap dels dos. Valorar si podeu seguir sent amics i de quina manera per no fer-vos mal, si és millor prendre una mica de distància entre vosaltres, etc.
Valora i pensa si et sents preparat per fer el pas o prefereixes seguir com fins ara i deixar que el temps vagi posant les coses al seu lloc. Facis el que facis estarà bé!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat