Tornar a engreixar??
Hola, be, lany passat en aquesta epoca em vaig engreixar bastant, pero al gener vaig comencar a fer esport i a cuidarme, fins que vaig tornar gairebe al pes al que estava abans. Fins aqui tot be, no menjava mes guarreries, em cuidava i tal. El problema es que laltre dia, per motius personals, em vaig estressar moltissim, i em vaig comrprar un paquet de galetes. Mel vaig acabar en menys duna hora. El dia seguent vaig fer el mateix, i aixi gairebe cada dia fins avui. Ahir vaig dirme que havia de parar, pero avui involuntariament he agafat i mhe menjat 8 galetes una rere laltre.... El plan es que no vull tornar a passar pel mateix que lany passat, ja que ho vaig passar fatal, pero quan penso en que em puc tornar a engreixar, llavors mestresso i menjo mes.
Estic intentant deixar de menjar galetes, que es el que me te addicta, pero inconscientment, quan tinc gana, agafo galetes. I avui, quan mhe mirat al mirall mhe vist una mica mes grassoneta, amb parts del meu cos amb greix, que la setmana passada no hi era...
Cada dia camino 3 hores minim a bon ritme, pero no crec que serveixi...
Mestic preocupant bastant, i aixo sembla que acabara sent un cicle sense fi. Mestresso, menjo, pero despres mestresso perque he menjat, i menjo perqeu mhe estressat...
No se si mhe explicat gaire be....
Algun consell siusplau??
Gracies, sou els millors!!
Sara Bujalance

Hola! T'has explicat molt bé. La millor manera d'evitar aquesta compulsió per les galetes i pel menjar en general és deixar de voler controlar tot el que menges. Com més por tinguis a engreixar i més vulguis limitar aquests tipus d'aliment, més ganes en tindràs. Pensa que les galetes són aliments que podem menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne. Si intentes prohibir-te'ls, només aconseguiràs pensar en galetes a tota hora i menjar-ne tot i no voler. És molt important que parlis de la por a engreixar i de com et sents amb la teva gent de confiança, com els amics o els pares, compartir amb ells la teva preocupació t'ajudarà a reduir-la i comptar amb el seu suport t'ajudarà a relaxar-te. Molts petons!!