Noi
Hola, fa un any o així que hi ha un noi a la meva classe amb el que congeniem i tontegem bastant. Coincidim tant a classe com al gimnàs i sempre ens fem ullets. Crec que està bastant clar que ens molem però cap dels dos dóna el primer pas. No sé si l'hauria de fer jo, a més em fa molta vergonya obrir-lo per WhattsApp. Em podrieu dónar consells de com donar-li senyals clares de que estic interessada en ell o fins i tot com declarar-m'hi i deixar-li clar que m'agrada i vull alguna cosa amb ell?
Gràcies per adelantat!
InterPersonal

Hola escarxofa!
La manera més clara que hi ha per deixar-li clar que t'agrada i que vols alguna cosa amb ell és dir-li directament, de forma clara i sincera! Que difícil, oi? Sabem que no és fàcil fer el pas, però pel que ens expliques sembla que ell també sent el mateix per tu, i per tant, ja tens molt guanyat!
Altres maneres que tens per fer-li saber que t'agrada poden ser llançar-li alguna indirecta, deixar-li alguna nota a la seva taula o a la taquilla del gimnàs...
Ningú més que tu sap si hauries de fer tu el primer pas o esperar que sigui ell que el faci, la decisió és teva i només teva! La nostra recomanació és que si finalment decideixes ser tu qui faci el pas, que busquis bé el dia que li vols dir (que pugueu estar tranquils i sense interrupcions), no et recomanem que ho facis per WhatsApp, aquestes coses sempre són millors en el cara a cara. I sigui quina sigui la seva reacció o resposta, queda't ben satisfeta del gran pas que has fet!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat