Que em passa? :(
Primer que tot, gràcies per llegir la meva consulta!
Últimament no se que es el que em passa, tinc parella, sóc feliç amb ell, pero hi ha una cosa que em diu que tot va malament, només faig que escoltar música i tancarme a l'habitació a plorar. Em sento inútil, que ningú em fa cas, es que realment es així, a ningú li interessa el que em passa. Els pocs cops que he sortit amb els meus amics a donar una volta, em deprimeixo i no se perquè, i ells ho veuen i em diuen : Tio, joder sempre estas igual, el pròxim cop si has d'estar així veste'n a casa.
Amb la meva parella no canvia gaire la cosa, no em fa molt de cas, crec que s'estima més el seu estúpid mòbil que no pas a mi. Mira que jo a ell m'el estimo molt, pero a vegades penso això. Ell, no es del mateix poble que jo, abans parlavem molt més per whatsapp, però, tot ha canviat, a penes ens parlem. Això em fa pensar en que tard o d'hora s'acabarà cansant de mi i em deixarà sola com ho ha fet molta més gent.
Sovint la gent em diu: No t'el mereixes, segur que ell ja s'ha liat amb una altra.
Això em fa entristir molt, faig veure que no m'importa el que em diguin els altres, pero en el fons penso: I si es veritat?
Ara ho veig tot negre, em diuen : Mira les coses de manera positiva. Com vols que miri les coses de manera positiva, si ja ni tan sols sóc capaç de mirar-te a la cara.
Espero que em pogueu ajudar, si no podeu, ja intentaré jo alguna cosa per a aixecarme l'ànim. :)
Gràcies adolescents.cat :)
Elena Crespi

Hola Judy!
Et recomano algunes coses:
-Quan estiguis amb la teva parella, si sents que està més pendent del móvil que de tu, proposa-li un joc: una estona d’estar junts sense telèfon, senzillament estnat tots dos. Si et demana per què, li pots dir que de vegades sents que no està pendent de tu i que creus que és important tenir estona de n”nòvios”
-Amb els teus amics: com t’agradaria que fos la Judy amb els amics? Divertida? Simpàtica? Alegre? Doncs fes com si ho fossis! Perquè segur que ho ets peròa ara tens aquesta part adormida
-Escolta cançons que siguin alegres perquè sinó, encara et deprimiràs més.
És molt probable que això que et passa sigui fruit de les alteracions que hi ha durant l’adolescència, per això és important que tu prenguis les regnes de tot plegat!
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres