Com faig que me mare confiï en mi?
Doncs bé com diu el títol, me mare no confia en mi. I té els seus motius... mira tinc parella, portem junts un any i 3 mesos, sincerament em fa molt feliç i estem molt enamorats. Després de fer un any junts vam fer-ho, amb condó i moltes precaucions... I bé, me mare va trobar un condó al meu bolso i es va emprenya molt amb mi, perquè em va dir que si volíem fer-ho que parlés amb ella abans.. i clar no ho vaig per perquè tampoc havíem posat una data simplement va passar. I la cosa va es que estava molt emprenyada amb mi, moltíssim, i no sabia que mes fer, així que li vaig prometre que no hi tornaríem, però clar, si que ha tornat a passar dos cops més (sempre amb condó i vigilant) me mare em va tornar a preguntar i jo li vaig dir que no hi havíem tornat. Però el que més odio es enganyar a la meva mare, a demés i si en un hipotètic cas, alguna cosa surt malament i em quedo embarassada? si me mare es pensa que no ho fem, arribo a casa i li dic això? com s'ho prendria? Però penso que tampoc ni ha per tant, no vull deixar de fer-ho perquè ens agrada i es una cosa que es natural i estem bé fent-ho, mai ens ha passat res i sempre ho hem fent vigilant moltíssim. Per altre banda, jo tinc 15 anys i la meva parella 16, som joves ja ho se, i per això diu me mare que som criatures, i que només pensem en passar-nos-ho bé i no en les conseqüències que poden haver-hi... i en realitat ho tenim molt en compte, el que no entén ella es que la gent avui en dia perd la virginitat amb qualsevol persona i fins i tot gent més petita que la perd en festes o amb algú només perquè sí, en canvi jo l'he perduda amb una persona que m'estimo i crec que ens hem esperat un temps considerable per fer-ho. No se que dir-li a me mare, la segueixo enganyant? li dic la veritat? parem de fer-ho?
Sisplau ajudeu-me...gràcies.
Elena Crespi

Hola adolescent!
Doncs amb el que m’expliques mostres un gran sentit de responabilitat i m’agrada molt llegar-te. De fet, crec que precisament és això el que li hauries de dir a ta mare.
Als pares, sovint els hi costa entendre que els fills están a l’adolescència i que és l’època en la que es tenen les primeres experiències sexuals compartides.
Segur que ta mare té por de que et passi alguna cosa, de que tinguis problemas si tens relacions sexuals… però tu estàs demostrant un grau de maduresa molt alt al prendre mesures.
I és clar que ho fas per divertir-te, una part important de la sexualita tés el poder divertir-te, però segur que també ho fas perquè t’estimes a la teva parella i teniu ganes de viure la vostra intimitat. I, el més important, que ho fas amb responsabilitat i amb preservatiu.
La teva mare ha d’aprendre una cosa molt difícil per a ella: que tu també tens dret a tenir intimitat i no cal que li expliquis tot el que fas amb la teva parella. Però entenc que no vulguis tenir-hi mal rotllo, per tant, explica-li com et sents!
Una abraçada!
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres