Que puc fer?
Bon dia!
Tinc 16 anys i el meu problema es que estic molt pillada per un noi bastant mes gran que jo, uns 5/6 anys, que vaig coneixer farà un any i mig. Vam quedar un dia i ens vam liar, però som de ciutats diferents, llavors no ens veiem, només aquell cop.
Parlàvem moltisim pel whats, desde que ens vam conéixer, i teníem molta confiança, però s' ha anat a estudiar a l'extranger un o dos anys i fa poc me va dir que estaria molt ocupat i que tenia certs objectius allà i que ell sempre estaria per lo que sigui... Però ja no parlem casi i el trobo molt a faltar. No puc oblidarme d' ell...
Li dic de veritat el que sento i el que penso, o potser si s'ho dic el perdre del tot? Algun concell? Estic feta un embolic!
InterPersonal

Hola Me✌🏼️!
Valora quin és l'objectiu que tens en dir-li el que sents, pensa en quines coses poden passar després de dir-li, i posa en una balança els pros i contres de fer-ho. Fer aquesta reflexió abans t'ajudarà a aclarir-te una mica i prendre la decisió més encertada.
Recorda que quan decidim expressar allò que sentim a una altra persona, no podem controlar quina serà la reacció de l'altra, per això és important que estiguem preparats tant per les coses positives que pot tenir fer-ho (ser correspostos, iniciar una relació de parella, etc.) com per les no tan bones (no ser correspostos, que la vostra relació canviï, etc.).
Per últim, si el trobes a faltar i ja no parleu tant com abans, potser estaria bé que primer de tot reprengueu el contacte que teniu. Escriu-li tu, proposa-li fer un Skype per veure-us les cares, etc. D'aquesta manera també podràs anar veient si et segueix el fil, com reacciona, com et parla, etc.
Esperem que us vagi molt i molt bé! Molta sort!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat