noi abusaor
Hola,som tres noies que volem ajudar a una amiga, té un novio que li treu els diners, li prohibeix anar amb les amigues, li pega i és un interessat. Nosaltres pensem que això acabarà arribant a les mans i li hem dit que talli amb el noi, pero diu que té por d'arrepetir-se d'haverlo deixat. què podem fer? Que acabarà passant si no talla?
Estem molt preocupades,siusplau,necessitem ajuda!
Elena Crespi

Primer de tot, felicitar-vos per voler fer alguna cosa per la vostra amiga. Es nota que us l’estimeu de veritat!
I pel que veig hi ha maltractament psicològic i físic en aquesta relació, per tant, sense cap mena de dubte li podeu comentar que parlareu amb els seus pares d’això que li està passant. Ella pot no adonar-se de tot el que està vivint i esperem que la relació no empitjori (ja que això que li passa ara podría ser el començament de quelcom més dolent per ella i la seva salut). Per tant, és important que parleu amb els pares de la vostra amiga perquè també puguin ajudar-la.
Sé que és difícil i que ella no hi estarà d’acord. Però no em vull ni imaginar què pot pasar si la relació segueix endavant…
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres