M'agrada, però nomès vui un lio
M'agrada una noia, pro nomes em vui liar amb ella. Ja fa temps que la conec i que ens coneixem, i som bastants amics. No se com dir-li que em vui liar amb ella, i tampoc ser el lloc, si a l'hora del pati, un dia que quedem, (aquests llocs ho trobo una mica "freds" per aixo, esque no se com dir-ho) o en una festa o en un conçert en el que ens haguem pres alguna copeta. M'agradaria saber, com i quan li hauria de dir...
InterPersonal

Hola heyy!
Doncs tu mateix hauràs de descobrir amb tots els moments que esteu junts i les situacions que viviu, quin és el millor moment per dir-li que t'agrada i que voldries embolicar-te amb ella. La nostra recomanació és que t'ho preguis amb calma i que puguis trobar un dia on tingueu temps, pugueu estar tranquils i sense interrupcions. Quan li diguis parla dels teus sentiments, sigues sincer amb el que sents i el que vols, i respecta el que ella vulgui fer aleshores.
Sabem si ella sent el mateix per tu? Si és així, ho tens una mica més fàcil! Si encara no ho saps, potser hauríem de descobrir primer si també li agrades.
Esperem que trobis el moment per dir-li el que sents i que us vagi molt bé! Molta sort! ;)
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat