El meu futur novio
Hola, tinc 14 anys. A finals de l'any pasat a l'institud dons vaig estar de lio amb un noi i despures dons ell era una mica cabron i pues em va fer mal i o vam acabar tot, no ens parlvam. A l'estiu ens vam liar un dia i jo sabia q no ho tenia que fer pero ell... ell nose hem torna molt tonta i no puc resistiro. Ara m'ha obert per whatsapp i em diu que vol fer una historia que tot molt bé i em ve a aveure als partits que jugo i tot i el vaig anar a veure un dia a casa seva i no li vaig donar cap pico i aixo ens va agradar, bueno els dos voliem pero ens vam aguantar. Jo ara vull ser dificil perque sino no hi haura amor... Fins aqui mesomenys be pero ell te 17 anys, farà 18 el febrer i jo tinc 14, i cla la diferencia d'edat... Ahir hem va dir que no tenia dubres de que si li agrdaba o no, perque li encanto pero tenia dubtes de si per la diferencia d'dedat ens pot fastidiar en la intimitat. En aquell moment no vaig saber contestar pero despues vaigp pensar que si de veritat m'estimava que s'esperes a que jo estigui preparada.
Ajuda en que haig de fer siusplau, si dirli o deixar-lo o que tinc que fer.
InterPersonal

Hola Laura_09!
És molt important que us respecteu mútuament i que respecteu els ritmes de cadascú! Si tu encara no et sents preparada en segons quins aspectes de la intimitat és totalment lícit i ho ha de respectar i acceptar. Si no és així, i et sents pressionada per fer quelcom que tu no vols, atura-ho. El teu NO ha de ser suficient. Recorda que el "no" guanya, en el sexe un "no" és un "no". Com molt bé dius, si t'estima i vol estar amb tu, esperarà el que faci falta.
Recorda que la confiança i el respecte són les bases d'una relació sana, per tant és important que en pugueu parlar, que pugueu escoltar-vos. Cada cosa arriba en el seu moment, i si decidiu tornar-ho a intentar, junts descobrireu quan esteu preparats per fer un pas més. Recorda, no cal córrer!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat