☔️☔️☔️☔️☔️☔️
Hoolaa! Bueno, sóc noia i tinc 13 anys. El que passa és que últimament m'estic tirant masses pets. Sé que potser ara t'estaràs rient per la consulta que estic fent😂 Però t'ho dic seriosament, jo no em ric 😌.No entenc a la gent que quan algú es tira un pet, li diu guarro o guarra. Tothom es tira pets, és lo més normal del món!
Bueno...és normal que em tiri tants pets? Hi ha alguna manera per no tirar-se tants...?
Merciiii😘😘
Sara Bujalance

Hola! Traquil.la que em prenc la teva consulta molt seriosament ;-) Efectivament, tothom es tira pets, cada dia. El que passa és que per respecte als altres el que hem de fer és anar al wc o mirar d'aguantar-los si hi ha més gent al nostre voltant. El millor que pots fer per evitar tenir massa pets és menjar equilibrat i sobretot aliments amb molta fibra, com la verdura, la fruita, els llegums, el pa integral, etc. D'aquesta manera el teu trànsit intestinal anirà "al dia" i no et quedaran masses gasos. Beure aigua també és molt important. I si tot i així creus que tens massa pets, i a més trobes que et fa mal la panxa, el que hauries de fer és anar al metge per mirar si està tot bé. Molts petons!!