Ajuda, estic molt coladeta per un noi.
Aquest noi l'any passat em va agradar una miqueta durant un temps... Pero no el suportaba! Aquest any, es molt simpátic amb mi i amb tothom. Ha cambiat moltíssim. Sento que em fa petites indirectes, pero no se ben bé si ho fa en broma o no. A les meves amigues els hi explico les coses que em diu i tal, i elles em diuen que es molt diferent amb mi, que no fa aquestes coses amb altres, que fem molt bona parella... Masses coses. A vegades el pillo mirantme, llavors es quan el miro amb un somriure o fent ganyotes. Quan estic amb ell sento coses rares, m'encanta parlar amb ell, que em fagi bromes i que em miri amb un somriure. Veig que parla amb altres noies com si res, i tinc gelos, sempre m'en vaig amb altres nois a parlar. Diuen les meves amigues que no s'em nota res que m'agrada, això espero. Vull saber qui li agrada, pero no vull a la vegada, perque sino em posare molt trista i passaré d'ell, com sempre que m'ha passat. Que faig?
Moltes gràcies:)
InterPersonal

hola! Sóc l'Assumpta, psicòloga d'interpersonal.
Ui, ui, uiiiiii...et veig una mica liada no?. A veure, dius que t'agrada oi aquest noi? I que sents coses quan el tens davant, hi parles, etc. Per què no se t'ha de notar que t'agrada???. Tens por que quan ho sàpiga se n'aprofiti, es burli de tu, o la cosa s'acabi...?. És "relativament" normal que sentis gelos quan parla amb d'altres noies, això ho puc entendre. El què et passa, crec, és que tens por que li agradi una altra noia oi...però d'aquesta manera fent veure que sí però que no tampoc ho sabràs. I ell tampoc. Ja entenc que això també forma part del joc de la seducció, però si veus que realment t'agrada no intentis amagar-ho i fes el què et sembli, independentment del què ell faci. Si va bé, de conya, i si no, "a otra cosa mariposa".
Espero haver-te ajudat. Ànims!
www.interpersonal.cat