NO se que fer...
Holaa,
buenu vaig al lio. Tinc un problema. La meva família es passa el dia dient que el meu millor amic serà el pare dels meus fills i jo fins ara no m'ho creia, però últimament estem súper bé. Ell està enamoradiísim de la meva millor amiga i jo no sé que fer amb ells dos perquè porten així una any. EL problema va ara: crec que m'estic començant a creure el que em idu la meva família i no sé si dir-li perquè tinc por de cagar-la. Em fa molta cosa perquè no paro de somiar que estem a casa els dos i tenim tres fills.
Què puc fer?
Mersiii
InterPersonal

Hola mireiaapraat!
Si la teva família no para de fer-te comentaris al respecte, és normal que t'ho hagis plantejat. De totes maneres, també pot haver passat que els teus sentiments vinguin més condicionats pels comentaris dels altres que pel que realment sents tu. Per tant, la nostra primera recomanació és que no tinguis pressa, dóna't temps per analitzar quins són els teus sentiments reals cap aquest noi: el veus només com un bon amic? Estàs començant a sentir alguna cosa més que amistat?
Un cop puguis aclarir què sents valora si vols comentar-li. Tingues present que és normal que tinguis por de "cagar-la", ja que quan decidim expressar allò que sentim per una altra persona, sempre correm el risc de no ser correspostos, però també pot passar just el contrari! Ens expliques que ell està enamoradíssim de la teva millor amiga, per tant has de valorar si ara és el moment, quines conseqüències podrà tenir amb ell i amb la teva amiga, etc. i com ho gestionareu.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat