no se que fer...
Bones... la veritat es que soc un noi que s'ennamora facilment pero sempre acaba decebut... el problema es que no se lligar i fa dos anys que no em menjo un rosco parlant en plata...
M'anirien molt be alguns consells per tal de poder parlar amb una noia sense semblar un imbècil integral...
MERXIIIII ^^
InterPersonal

Hola skapat96!
Encara que et soni a tòpic, hi ha un truc infal·lible per lligar: ser TU MATEIX! De veritat, no hi ha res que enamori més que la naturalitat de les persones :)
No li donis gaires voltes al cap, i si t'agrada algú, mostra't tal com ets, així segurament aconseguiràs que l'altra ho sigui amb tu, perquè si intentes aparentar qui no ets... t'acaben descobrint i encara és pitjor. Si penses que semblaràs un "imbècil integral" segurament transmetràs inseguretat, i això no t'ajudarà massa. Mostra't segur de tu mateix, interessa't per les coses que t'explica l'altra persona, escolta-la amb atenció i veuràs com la conversa flueix de manera natural. Recorda que saber lligar depèn en gran part de les habilitats a l'hora de relacionar-nos amb els altres, per tant és quelcom que podem aprendre.
Et deixem l'enllaç amb 10 consells per lligar que van penjar en el seu dia els redactors d'Adolescents.cat, que potser et poden ajudar:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat