Que faig ?
Hola soc una noia de 15 anys i estic enamorada de un noi aquest noi els seus pares s'han separat i m'ha dit que ja no ens tornarem a veure mes perque s'en va a viure a un altre lloc ja no ser que fer la setmana que ve el veure per ultima vegada que faig li comfeso que esic enamorada de ell o no li dic res i em quedo callada per sepre mes ? Que faig?
InterPersonal

Hola Ànonima!
Sabem que t'agradaria que et diguéssim nosaltres què és el que has de fer, però ningú més que tu pot dir-te el que has de fer. Valora tu mateixa els pros i contres de dir-li el que sents per ell o bé de callar-te. Si prens l'opció de dir-li, intenta imaginar-te les possibles respostes que ell podrà donar-te per saber com reaccionaries tu a cadascuna d'elles, així estaràs una mica més preparada. Si pel contrari decideixes no dir-li res i quedar-te callada per sempre, valora com et sentiràs i com ho gestionaràs un cop ja no pugueu veure-us tan sovint.
Tan lluny marxa? Pensa que avui en dia les noves tecnologies ens ho posen ben fàcil per seguir en contacte amb aquelles persones que estimem. Per tant, abans que marxi parleu de com seguir en contacte tot i la distància que hi haurà entre vosaltres!
Esperem que us vagi molt i molt bé, i que prenguis l'opció més encertada!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat