Preucupacions
Hola Elena,
He decidit fer-te aquesta consulta després de donar-hi moltes voltes, i es que estic molt preucupada.
Tinc 15 anys i encara no he fet el meu primer petó. Sé que és estrany però tot i que hi ha hagut nois que m'ho han demanat jo els hi he dit que no... No ho sé però em sento molt diferent a tothom i no sé si això es normal o no, ja que totes les meves amigues ja s'han liat.
I si arribo als 18 anys i encar ano m'he liat?
Moltes gràcies
p.s: no sé com va això de les consultes, però m'agradaria que fós anònima.
Elena Crespi

Hola Laura!
Primer de tot, gràcies per la confiança!
Que amb 15 anys encvara no t'hagis fet el primer petó no és per alarmar-se. No pateixis. Saps que a tothom li arriba el momento quan està preparada.
I sembla que tu encara no ho estàs perquè d'oportunitats n'has tingut però no has volgut.
Quan en tinguis ganes i tinguis l'oportunitat de fer-ho amb una persona amb qui realment vulguis... no importarà si tens 15 o 16 anys.
No sé si arribaràs als 18 sense haver-te fet un petó però pensa que el que no pots fer és fer-te'l amb algú amb qui no vulguis fer-te'l.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres