amoooor
hola,
ja fa temps que m'agrada un noi, pero passa de mi. Ara em comença a agradar un altre, pero tampoc em fa gaire cas. M'agradaria puguer sortir amb algun dels dos pero no em fan cas, que puc fer?
InterPersonal

Hola ànonimat!
Si tots dos passen de tu o no et fan cas, i de moment no volen iniciar una relació amb tu, no te'n queda una altra que acceptar-ho i respectar-ho. Sabem que és difícil assumir el no ser correspostos, però no podem forçar que una altra persona senti el mateix que sentim nosaltres.
Potser et poden servir aquests 4 trucs que van donar en el seu dia els redactors d'Adolescents.cat:
De totes maneres si veus que la cosa no evoluciona, pren una mica de distància, centra't en tu, en estar bé i envolta't d'aquelles persones que t'aporten benestar. Distreu-te i veuràs com amb el temps trobaràs a algú amb qui sortir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat