No se que fer... :/
Hola, soc una noia que té un problema amb un noi.
El vaig conèixer a la universitat, es el típic noi que et crida l’atenció des del primer moment. Vam començar a parlar fa tres setmanes i ens passàvem el dia parlant. Formem part de la mateixa colla d’amics i tots ens deien que hi havia feeling entre nosaltres, que a que esperàvem... El cas, es que jo no volia anar tant ràpid i sempre li deia que no quan em convidava a dormir al seu pis (perquè no tornes a les 2 del matí a casa). Una nit que vam sortir tots, ell va beure i anava “content”, abans de marxar em va donar un petó que tenia com a destí la meva galta però va acabar a la comissura dels llavis. Al cap d’uns dies, comentant la nit, li vaig explicar. Després d’això vam decidir que aniria a dormir al seu pis, però al dia següent va començar a estar una mica borde i cada dia anava a més. I el mateix dia que anava a dormir al seu pis, feia examen pràctic de cotxe, i abans de que el fes li vaig dir que si aprovava el convidaria a un xupito i si suspenia em convides ell o bé no em quedava al seu pis. Va suspendre, i la seva resposta va ser: no et quedis al pis.
Divendres em va dir que volia que quedéssim com amics, que s’estava agobiant perquè parlàvem molt, massa, i que volia que seguíssim sent amics perquè teníem un grup molt maco. També em va dir que no estava preparat per tenir res..
El cas es que no paro de donar-li voltes, perquè es tot molt contradictori:
En primer lloc, va ser ell el que va començar tot això, perquè per a mi era un noi d’aquells que son inabastables, fins que vaig veure que estava interessat en mi.
En segon lloc, el que m’obria molts cops era ell, em deia bon dia si jo no li deia i cada cop que anava a fer alguna cosa em deia: fins ara o bé, després t’obro. El que em va donar el petó va ser ell, el que es rallava perquè no volia anar a dormir al seu pis era ell.
Finalment, sé que li agrado perquè a una amiga meva li va dir que li agradava, però que si jo no feia el pas ell no el faria (d’això feia uns 3 o 4 dies quan em va dir que ho deixéssim en amics)
Considero que tot això, amb una companya de classe que no t’interessa més allà d’una amistat no ho fas, bàsicament perquè amb les altres noies del grup no es així.
No sé que fer, jo crec que té por perquè amb la seva ex ho va passar malament, i potser s’estava enganxant a mi massa en tant poc temps i volia posar distancia. També perquè els seus amics li han remarcat que no es lii amb ningú de classe, però això ja ho sabia quan va començar-ho tot.
Què faig? Ho deixo passar o li faig saber que sé que té por?
Necessito ajuda!!
Moltes graciies 
InterPersonal

Hola zhae!
És normal que et sentis així..., ja que com molt bé dius el seu comportament ha estat una mica contradictori.
Si de moment t'ha dit que et veu com una amiga i que s'està "agobiant", ho has de respectar, però això no treu que puguis dir-li allò que sents o la teva impressió de com han anat les coses. Si té la sensació que esteu anant massa ràpid, cap problema, afluixeu el ritme i trobeu quin ritme us va millor a tots dos. Si ell acaba de sortir d'una relació, és comprensible que no vulgui endinsar-se en una nova tan ràpid. Fes-li veure que tu respectes el seu temps, de fet ha estat ell que l'ha anat portant.
Pensa també que probablement ell no sap quins són els teus sentiments i segurament té por a equivocar-se i tornar-ho a passar malament. Parleu-ne i trobeu la manera d'estar els dos còmodes sense forçar res. Deixeu que vagin posant-se les coses al seu lloc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat