somnis reals?
Hola, per començar no sabia si fer la consulta a sexualitat o a psicologia però al final m'he decidit per fer-la aquí. El meu problema es que tinc 14 anys i no he tingut parella ni m'he liat mai, i òviament tampoc ho he fet mai. La cosa es que durant aquests mesos estic tenint somnis bastant pujats de to i estic bastant preocupada perquè crec que no li agrado als tios i això m'está amoinant. Com puc fer per agradar-li als tius i que no pensin que estic gaire sortida?
Gràcies
InterPersonal

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
El despertar de la sexualitat implica l'aparició de somnis eròtics i també el començament del desig sexual, per tant, no pateixis perquè estàs dins la normalitat. No tinguis pressa per l'edat! Fixa't en aquesta enquesta:
No has de fer res per agradar als altres, només ser tu mateixa i deixar que flueixi. En algunes ocasions t'agradarà una persona i no et correspondrà, però també passarà al revés. I de cop, trobaràs una persona que sí que us atreureu mútuament i llavors el teu cos ja t'indicarà.
Una abraçada!
www.consultajove.cat