JPKH
Hola bona nit,
Soc una noia del baix llobregat, tinc una consulta:
Ultimament hi ha un noi que parla molt amb mi, te uns cuants anys més que jo, en nomes dos setmanes que portem parlant ja hem diu que m'estima i que esta molt enganxat, les meves amigues no es creuen tot el que diu, pero jo estic molt confossa, m'agrada estar amb ell pero sempre m'ha agradat un altre, no se que fer, per tot el que hem diu em fa que m'enganxi, pero ell te ja més experiencia que jo i no se que fer. Les meves amigues creuen que es una mala influencia i creuen que les deixare de costat, creuen que ha començat malament aquesta relació perquè hi ha molta gelosia i molta desconfiança.
InterPersonal

Hola Patricia,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Nosaltres no podem dir-te quina relació has de tenir amb aquest noi, però pel que expliques, hi ha algunes coses que no t'acaben d'agradar. Si no t'hi sents còmode, intenta posar una mica de distància i ves-lo coneixent. Dues setmanes és molt poc temps per estimar una persona! i si ell no vol respectar aquest espai... potser ja t'està donant pistes de com és en realitat, no creus? Pensa que la desconfiança i la gelosia no són senyals d'amor, sinó d'inseguretat i de possessió.... És aquest tipus de relació, la que vols?
Una abraçada!
www.consultajove.cat