Totes elles, m'agraden!
Salutacions Adolescents!
Voldria consultar un gran dubte que tinc amb 14 anys.
Sóc noia i fa un any que m'agraden les noies més que els nois, cada cop més.
Encara no he provat res amb cap noia, ni liar-me. Perquè de moment no vull cap embolic ni res (només si en alguna festa tinc sort de trobar-me alguna que volgui liar-se, doncs en aquell moment sí).
El que passa és que m'agradan casi totes. Perquè encara no sé realment què m'agrada més d'una noia...
Només ho sap el meu millor amic, però no sap bé del tot que ja em començen a agradar només les noies, i els nois ja els vaig descartan...
Jo sóc una persona sincera i si em preguntessin la meva sexualitat, és clar que els hi diré que a mi m'agraden les noies. Perquè encara que no hagi provat res amb cap sé segur que només m'agraden les del mateix sexe que el meu.
El que em passa i em preocupa és que... "m'enamoro" cada dos per tres d'una diferent. Cada noia que m'interessa és un món diferent i això m'encanta i em torna boja! El que passa és que tinc varies opcions de les que en un futur (ara no) podria intentar alguna cosa amb una d'elles. Però... ara no em puc parar de menjar el coco perquè els meus ulls no poden evitar fixar-se de dalt a baix a qualsevol 'tia bona', quan em masturbo només penso en 'ties bones'... Total que ara... tot el dia penso en noies perquè crec que de veritat i definitivament només m'agraden les noies, però ho vull comprovar 'liant-me' amb alguna sense lligar-me amb cap, I no ho sé com prendre l'inciativa!
Pot ser no m'he expresat bé, però he fet el que he pogut perquè em costa explicar-ho bé, ja que no en sé molt d'aquest tema, el 'lèsbic'...
Gràcies i petons!
InterPersonal

Hola petitallimona!
Ens encanta la teva sinceritat! És fantàstic que siguis tan honesta amb els teus sentiments, perquè t'evitarà molts mals de cap!
També et direm que és normal que encara no tinguis ben definit el prototip de noia que t'agrada, ja que durant l'adolescència és quan comencem a interessar-nos per les altres persones. El que et direm és que no tinguis pressa, observa't i deixa fluir... Ves coneixent noies i quan alguna t'interessi de veritat, ja ho notaràs, no pateixis!
De totes maneres, si tens més dubtes, et deixem el link de la Paula Alcaide, una psicòloga especialitzada en dones lesbianes:
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat