Dietes
Hola!
Tinc un problema, vull perdre uns cinc kilograms però ns com. Em fa vergonya preguntar-li a qualsevol persona quina dieta he de seguir. Em podíes ajudar? Mesuro 1,75 i peso 69 kg.
Gràcies!!!
Laura Medrano

Hola!
El pes que tenim cadascú depen de factors com la genètica, la constitució física i l'estil de vida que portem. No ens especifiques quina edat tens ni sabem quina és la teva constitució, però tenint en compte que segurament estàs a l'adolescència, el pes que tens indica que no pateixes sobrepes ni obesitat. Tal i com t'acabo de dir, és complicat saber-ho sense conèixer-te i per això et recomanem que ho consultis al teu metge, ja que ell és l'única persona que pot dir-te a ciència certa si et cal o no aprimar.
Tot i així la clau està en portar un estil de vida que sigui saludable, i això vol dir que mengis equilibrat i repartit en 5 àpats al dia i que facis almenys unes 3 hores d'esport intens a la setmana. Mira't aquestes dues imatges ja que t'orientaran:
Alimentació:
Esport:
Esperem haver-te ajudat!
Un petó