Que faig????
Hola adolescents,
el meu problema és bastant liós, resulta que estic sortint amb un noia des de fa més d'un any, però el problema és que tot aquest temps he estat enamorat d'una de les seves millors amigues i també amiga meva.
Que hauria de fer?? Si li dic el que sento a la meva amiga es cabrejara, perquè voldrà dir que he estat enganyant a la seva amiga i desprès la meva actual novia li posarà la culpa a la seva amiga, cosa que no és just.
Així que, que hauria de fer? Deixo a la meva novia i m'aventuro a dir-li a la seva amiga, que es possible que em digui que no? o continuo amb la meva novia encara que tinguent sentiments per una altra noia?
Gràcies
InterPersonal

Hola Dani,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Doncs la veritat és que no és just per la teva nòvia que tu estiguis amb ella si estàs enamorat d'una altra noia, no trobes? Potser hauries de ser sincer amb tu mateix i pensar què prefereixes: si continuar amb una parella que no t'agrada només pel fet de no fer-li mal? o bé ser honest amb els teus sentiments, trencar la relació i esperar veure com evoluciona la relació amb la noia que realment t'agrada?
Evidentment, ningú t'assegura la reacció que tingui aquesta noia, ni tampoc els seus sentiments, però no podem forçar ningú a enamorar-se de nosaltres...
Totes dues decisions comporten riscos de fer-te mal, però ets tu qui decideix com vols viure ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat