Dents👈
Holaa! Sóc noia i tinc 13 anys. El cas és que tinc les dents grogues i nose què fer per tenir-les blanques. Faig servir una pasta de dents anomenada Colgate, ma mare diu que és l'adeqüada per mi.
He estat mirant a internet sobre com tenir les dents blanques però no m'acaben d'agradar les coses que diuen..
Em podries donar algun consell per tenir les dents blanques?
Gràcies!!😘
Laura Medrano

Hola!!
Respecte a això que dius, no tinc massa bones notícies... el color de les dents, igual que moltes altres parts del cos, no el podem escollir nosaltres. Si que es veritat que és importantíssim tenir una bona higiene buco-dental, però no només pel color de les dents, sinó per la salut general i per evitar problemes de càries, acumulació de sarro, etc. Pel que fa a l'alimentació, no hi ha aliments que ajudin a blanquejar les dents, en canvi si que n'hi ha que les tornen grogues, com per exemple el cafè.
Els especialistes recomanen rentar les dents després dels àpats principals, o sigui unes 3 vegades al dia i sobretot abans d'anar a dormir. La pasta de dents que utilitzis és decisió teva i la que dius que fas servir està bé. N'hi ha que especifiquen que tenen poder blanquejador, i tot i que no blanquegen gaire, alguna cosa fan.
A Internet ja hauràs vist que diuen que hi ha fórmules màgiques per blanquejar-les, però no te'n fiïs gens. La persona que et podrà recomanar coses que si que funcionin serà el dentista i crec que avui en dia l'única cosa que funciona és fer-se un tractament específic amb el dentista, però com totes aquestes coses, tenen els seus efectes secundaris i són força cars.
Et recomanem que si realment és una cosa que et preocupa tot i seguir uns bons hàbits d'higiene i neteja, consultis amb un dentista per veure quines opcions et recomana. Sempre ens hem de refiar dels especialistes, i no fer gaire cas al que veiem en algunes pàgines d'Internet,
Una abraçada