AJUDA
Hola, hem dic Sara i des de fa un any o així m'agrada un noi. Hem parlat alguna vegada pero no som res mes que coneguts i companys de classe i aquest es el problema, vull oblidar-me d'ell pero al tenir-lo tot el dia amb ''mi'' dons no puc. Al esta amb ell a classe jo noto com si poesim arribar a tenir algo, ja que ens estem mirant tot el rato, pero passo i ames ell esta amb una en plan numes et vuy per lo que et vull, ja que ell a dit que ni li agrada.
quan ella va a veure'l a la classe ell sembla com que li molesti, pero com te dit avans no fa res amb la relacio que tenen i encara que jo sapiga allo a mi hem fa mal i vull intentar oblidarme d'ell lo mes aviat possible... Merciii
pd: perdo per si ja alguna falta
InterPersonal

Hola sarins!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs mira, et felicito epr al decisió qeu has pres. Si vols oblidar-lo doncs endavant! És un procés, no passa d'un dia er altra, però ara ja has fet el primer pas i gran que és el de decidir-te a dir prou! Potser també has vist que no t'agrada tna la seva actitud, o simplement te n'has cansat d'aguantar....endavant, doncs!
Que surti la teva part forta! Doncs vés a classe i fixa't amb l'altra gent, parla amb els altres, ocupa't de la feina i de organitzar plans i fer activittats noves i diferents.
Cada cop que et vingui al cap digues Prou! i comena a fer una altra activitat per distreure't!
Ja ho saps: any nou vida nova! ; )
Eli Aulet www.interpersonal.cat