Problemas amb els estudis del institut (1r de la ESO)
Hola, em dic Saray i tinc 13 anys i resulta que aquest any me hagut de canviar d'escola perque era nomes fins a 6e de primaria i com abia de fer la ESO dons em vaig canviar a un institut que nomes fan a partir de 1r d'ESO.
Pues el que em pasa esque fa poc em van donar la preavaluacio que son unes notes que et posen al principi de curs i em va anar fatal i els meus pares es van enfadar molt sobretot el meu pare perque es va enfadar tan que em va pegar i em va dir que havia d'estudiar molt mes.
Resulta que em veig perduda perque per molt que me esforso vec que no aprovo i moltes coses de clase no les entenc i llavors cuan haig de fer els deures no se com fer-ho. El meu pare no m'ajuda a fer els deures i em diu que estudi i ja esta, pero si no ho entenc es impossible que tregui bones notes, i intento apendramu de memoria pero no sem queda perque es imposible apendret de memoria com fer un problema de mates...
La meva mare si que majuda a vegades, pero com que treballa moltes hores gairebe no te temps d'ajudarme.
La meva tutora del institut em va dir que el que haig de fer es anar a un profesor particular perque diu que sino no podre seguir la clase, jo li e dit que vale, pero esque no m'atrebeixo a dirlis als meus pares que paguin un profesor particular perque resulta que no tenen molts diners i no su poden gastar en aixo llavors... estic perduda i no se com posarme al dia. Ademés vec com a totom li van tan be les coses i a mi no em surt res be...
No crec que hi hagi cap profesor particular gratis, suposo que es imposible, pero bueno si tu em poguessis aconsellar com millorar les notes seria genial. No se si es tampoc un tipus de problema que hagi de posar aqui perque no hi ha gent que pregunti aixo... pero es que ja no savia a qui preguntar aixo perque em fa molta vergonya dirli a la gent el que em pasa perque no vull que es riguin de mi. I pues es aixo. Per cert visc a Barcelona al barri de Trinitat nova de nou barris, ho dic per si saps algun lloc que facin clases o algu que sigui molt barat.
Moltisimes gracies :)
InterPersonal

Hola Saray!
Sóc l'ELisabet AUlet. Psicóloga d'Interpersonal.
Doncs primer de tot felicitar-te per aquesta actitud de voler millorar i treure't tu mateixa les castanyes del foc! Mira, jo a nou barris no conec molt la zona , però et recomano que parlis amb la teva profe i li diguis la situació que tens i que si et pot ajudar a trobar alternatives per a millorar els teus resultats.
A més, l'equip de professors si que coneixen el barri i potser saben d'algun servei de classes particulars subvencionat o alguna cosa. Fes-te pesada i explica-ho als teus profes! ; ) ells et poden ajudar!
Parla també amb els teus pare si explica'l-s'hi el que et passa tal i com has fet en aquest email. Si veuen la teva preocuació t'ajudaran.
Gràcies per la confiança en la teva consulta! Ho aconseguiras!
Eli Aulet